force of nature, Doha

2019 Yarı Yıl Tatilim

Tatil başlasın ! Karne Günü:
Yarı tatilim benim için karneyi aldığım günün sabahı başladı. Güzel bir gün geçireceğimi biliyordum. Karne demek tatilin başlangıcı demek. Karnemi öğretmenimin elinden aldıktan sonra gururla annemle babama karnemi gösterdim. Ailem mutluluktan havalara uçuyordu.

Karneleri aldıktan sonra kardeşimle beni babam pizza yemeye götürdü. Dedem ve Anneannem de bizimleydi.
Arkadaşımız Mustafa Ege de bize katıldı.

Tatilin ilk günü:
Babam bizi sinemaya götürdü.

Doha’ ya yolculuk: Babam sözünü tutmuştu. Çalıştığı ülke olan Katar’ a gidecektik. Yolculuk için havalimanına gittik. Uçağa bindiğimizde Bennu uyumuştu. Ayrıca uçakta tv ,yemek ve tuvalet vardı.

Doha’ ya geldiğimizde Frasier Suits otelinde kaldık. Odamız 20. katta idi. Otel bir gökdelendi.

İlk önce İslami Sanatlar Müzesini gezdik. Kütüphanesi çok güzeldi. Kütüphanede çizim yaptık, çizimleri boyadık ve hatta arkasına İngilizce mesaj bırakıp dilek ağacına astık.

Sahilde gezdik, Tekne turu yaptık. Tekneyi Hintliler kullanıyordu. Tekneden tüm Doha’ nın güzelliklerini gözlemledik.

Parkları gezdik, hot dog yedik.

Katara Kültür Köyü’ nü gezdik.

Hatta ufak bir festivali de görme fırsatı yakaladık. Dev bir şişme parkta oynadık.

Tarihi çarşısı Souq Waqif’ı gezdik. Hint kınası yaptırdık.

Babamın kaldığı villada ateş yaktık, parti verdik.

Babamın arkadaşlarını ziyaret ettik. Arkadaşının köpeği beni çok sevdi hatta üzerime çıktı.Bunca eğlenceden sonra Ankara’ya dönmek üzere havalimanına gittik.

Dönüşümüzde uçağa gitmek için otobüse bindik.

Uçak yolcuğumuz çok güzeldi.

Ve 15 tatilimiz bitti. Bir daha ki tatile kadar hoşça kalın.

(Visited 121 times, 1 visits today)