Giresun Gezisi

Merhaba Arkadaşlar

Ben size bugün Teog tatilinde gittiğim  annemin memleketi olan Giresun tatilimi yazacağım.Ablam Teog sınavına girdiği için annem uçak biletlerimizi geç saate almıştı.Babam bizi hava alanına götürdü ve uçağa bindik. daha önce uçağa binmeme rağmen çok heyecanlıydım. çünkü Beşiktaşa ait özel uçak denk gelmişti. sanırım heyecandan bu sefer basınçtan dolayı kulağım çok ağrıdı.

Uçaktan indiğimizde teyzem bizi aldı ve evimize götürdü.Karadeniz sahil boyu çok keyifli bir yoldur.Önceden otobüslede gittiğim için bir taraf deniz diğer taraf yeşillikler içindedir.İlk gün teyzem, annanem, dedem ve kuzenim Ada’ yla Trabzon’un Akçaabat ilçesinde sahilde bir restorana gittik.Şansımıza hava çok güzeldi ve oyun alanında kuzenimle oynadık.ikinci gün yurt dışında yaşayan dayımda bize katıldı ve Gümüşhane’nin

Zigana ilçesine gittik,bol bol oksijen aldık.Gezdik eğlendik.Üçüncü gün dönüş günümüzdü evde ailemizle vakit geçirmeyi tercih ettik.Akşamüstü uçağımıza binip Ankara’ya döndük.Bu arada gitmeden önce ödevlerimi bitirmiştim.Öğretmenimin verdiği kitapları da biraz uçakta biraz evde okudum.Ama Karadeniz ve Giresun mutlaka görülmesi gereken yerler.Bazı firmalar Karadeniz turları yapıyor.Mutlaka deneyin derim.Ben bu açıdan kendimi şanslı hissediyorum.

(Visited 155 times, 1 visits today)