Destination Imagination

Bundan yaklaşık 1 ay önce Destination Imagination Türkiye seçmelerine katıldık. Yaşadıklarımız tabii ki bununla bitmiyor. Okulun açıldığı ilk aylarda Akıl Oyunları Hocası olan Ebru Hoca geldi ve biz beden dersinde iken bize 15 tane kağıt verip en uzun ve ayaktan kalabilen bir kule yapmamızı istemişti. Biz bir ekip olmuştuk ve en uzun kuleyi biz yapmıştık. Daha sonra o yarışmada iyi olanları alıp yaklaşık 2 hafta sonra bir yarışma daha yaptırmıştı. O yarışmada da iyi olanları seçip bizi Destination Imagination yarışmasına hazırlamaya başladı. Ortaokul grubu olarak 7 kişiydik ve ilkokul grubu da 7 kişiydi. 5 ay boyunca yüksek tempo ile hem anlık görev hem de senaryo üzerinde çalıştık. 21 Şubat’ta bavullarımızı alıp herkesle vedalaştıktan sonra okul servisi ile Esenboğa’ya ulaştık. Orada biraz bekledik çünkü uçak rötar yaptı. Uçağa bindik Adnan Menderes’e geldik. Oradan bir araba bizi alıp otele götürdü. Kayıt işlemlerini yaptık ve odalara geçtik. O gün çok yorulmuştuk. Ertesi gün saat 6.45’te uyandık çünkü anlık görevimiz vardı ve anlık görevi saat 8’e koymuşlardı. Kahvaltı ettik ve anlık görevin olduğu yere gittik. Anlık görevimiz çok iyi geçti. Anlık görevdeyken bize yemin ettirdiler orada ne olduğunu kimseye söylemememiz adına. O gün neredeyse bütün gün dekor için uğraştık. O gün çok yorucuydu. Ertesi gün yani cumartesi yine senaryomuzu erkene koymuşlardı ve yine bu yüzden 6.45’te kalktık. Senaryomuzu yaptık. O gün biraz daha rahattı ve bize düşen bütün görev bitmişti. Pazar günü bavullarımızı hazırlayıp sonuçların açıklanacağı yere gittik. Orada çok fazla rozet değiştik. Sonuçlar açıklanınca hepimizin suratı düştü. Üzüldük kazanamadığımız için. Sonra servise bindik ve Adnan Menderes’e gittik. Oradan uçağa binip Ankara’ya geldik ve annemin ayarladığı bir shuttle beni ve arkadaşımı aldı daha sonra evlere bıraktı. 23.30 gibi eve geldik. Annem beni çok özlemişti. Pazartesi okula gitmedim çünkü çok yorgundum. Anlattığım kadar güzel olamaz çünkü gerçekten çok eğlendik. Destination Imagination çok eğlenceliydi.

(Visited 255 times, 1 visits today)