İSTANBUL

Sabiha Gökçen Havalimanı’na iniş yaptık. Uçaktan indik , körükten geçtik ve karşımıza büyük bir kargaşa ile karşılaştık. Ben beyaz polo siviter ve yırtık bir pantolon giyiyordum. Annem ise mavi kot pantolon ve pembe tişört giyiyordu. Bagajlarımızı almak için aşağıya yürüyen merdiven ile indik ve bavullarımızı aldık. Çıkışa doğru yürüdük ve o sırada yanımızda atm vardı. Atmden para çektik İstanbul Kart aldık ve otobüse bindik. Taksime doğru yol alıyorduk. Çünkü Taksim’deydi otelimiz. Otobüsten indik ve biraz yürüdük. Otele geldik ve yatağa yattığım gibi uyuyakalmışım. Sabah kalktık ve saat 10.00 da kahvaltıya indik. Önceden nereleri gezeceğimizi belirlemiştik bile. Taksim ve Galata Kulesi. Saat 11.00 da yemekten kalktık , mayolarımızı giydik ve havuzda yüzdük. Sonra hazırlandık. Fotoğraf makinelerini aldık ve Taksim meydanına çıktık. Orada güzel bir heykel duruyordu ve orayı çok sevdik. Galata kulesine doğru başladık yürümeye. Ben çok yorulmuştum yürümekten ama annem diretti. Sonunda gelmiştik Galata Kulesine. Sıra çok vardı ama bekleriz diye ummuştuk. Ki öyle olmadı. Yanda bir kafe vardı. Orada oturduk biraz. Sonra da yola çıktık. Otelimize akşam yemeği saatinde geldik. Yemeğimizi yiyip televizyon izlemeye başladık. Televizyon izlerken uyumuşum. Sabah erkenden uçağımız vardı. Havalimanına gittik , uçağa bindik ve uçuşa kalktık.

(Visited 15 times, 1 visits today)