KIBRIS HATIRAM

Dayım askerliğini Kıbrıs’ta yapıyordu, biz onu ziyarete gittik. O zamana kadar dayım ne kadar büyüdüğümü bilmiyordu. Büyüdüğüm için, dayıma sürpriz yapmak istedik. Uçağa bindik, uçakta anneannem ve dedemle seyahat ettim. Kıbrıs’a geldik, dolmuşa binerek Girne’ye gittik. Kalacağımız otele yerleştik. Yorulmuştuk ve uyuduk. Sabah olunca dayımın askerlik yaptığı bölgeye gittik (GÜZEL YURT). Bizi bekleme yerine aldılar, dayımın yanımıza gelmesini bekledik. Bir süre sonra karşıdan dayımın geldiğini gördüm, çok sevindim. Dayım anneannem ve dedem olduğu için evci iznine çıktı. Dayımı da alarak hep beraber Girne’ye kaldığımız otele geldik. Burada park vardı, parkta çok güzel vakit geçirdim. O gün denizde çok büyük dalgalar vardı. Sahile vuruyordu, ben ve dayım dalgalarla oynadık. Ertesi gün GİRNE KALESİ’ni gezdik, sahili dolaştık. Çok eğlendik. Üç dört günümüz dayımla birlikte geçti. Dayıma çok büyük moral oldu. Daha sonra dayım birliğine geri döndü, biz de uçağa binerek Ankara’ya geldik. Bizi annem karşıladı, annemle kucaklaştık.

(Visited 81 times, 1 visits today)