Mutluluk, Heyecan, Öfke Ve Hırs İle Bir Yolculuk

Hepinize merhabalar benim adım Tuvana ben 5. sınıfta okuyorum tabi ki arkadaşlarım ile beraber ve benim bir arkadaş grubum var ama hepimizin farklı özellikleri var. Şimdi ise grubumdaki kişilerin isimlerini ve özelliklerini sayıyorum Beyza biraz öfkelidir ama aynı zamanda çok şirindir , Ela fazla heyecanlıdır ve çok enerjiktir , Doğa fazla hırslıdır ama bazen de sinirli  ve son olarak Tuvana yani ben çok mutlu bir insanım. Biz birbirimize çok bağlıyız.

Biz aynı okuldayız. Cuma günü sabah bize tam 3 günlük bir Bolu kampı hakkında bir bilgilendirme yapıldı . Cumartesi saat 9’da gidecektik, ardından bir bilgilendirme formu dağıtıldı. Hepimiz çok mutlu olduk çünkü biz böyle bir kamp yapılmasını çok istediğimiz için dördümüz de çok mutlu olduk ama ailemizin izin vereceğinden pek emin değildik. Ben her zamanki gibi çok mutluydum ve Ela’da benim gibi çok heyecanlıydı. Doğa pek de mutlu değildi ama biz onu nasıl neşelendireceğimizi biliyorduk ,onun en hassa noktası gıdıklanmaktır. İlk işimiz onu güldürmekti ve öyle yaptık. Tam 8. dersin teneffüsünde ilk işimiz Doğa’yı gıdıklamak oldu ve planımız işe yaradı. Doğa’nın yüzü artık gülüyordu. Doğa belli ki ailesinden ayrılacağına üzülmüştü. Okul bitince eve gittiğimizde ilk işimiz bilgilendirme formlarını okuttuk ve ailelerimiz izin verdi. Yarın yola çıkacaktık akşam ailelerimiz izin verdikten sonra birbirimizi arayıp ailelerimizin izin verdiğini söyledik ve herkesin ailesinde izin vermişti. O akşam valizimi toparlayıp uyudum. Cumartesi sabahı kampa  yetişmek için saat tam 6’da uyandım çok mutluydum ama bir yandan annem ve ağabeyimden uzaklaşacağım için de biraz üzülüyordum. Hazırlandıktan hemen sonra okulun yolunu tuttuk. Okula vardığımızda Ela, Doğa ve Beyza beni bekliyorlardı hemen ailemle vedalaşıp otobüse bindim. Ailemden ayrılmak çok zor olmuştu ama eğleneceğimi düşünüp rahatlıyordum. Otobüse bindiğimizde herkes çok mutluydu. Bolu’ya vardığımızda ilk işimiz otele gidip dinlenmek oldu zaten ilk günümüz hep otobüste gülme krizlerine girerek  geçmişti. O akşam odalara yerleştik odalarda ben, Ela, Doğa ve Beyza beraber kalıyorduk o akşam herkes sırayla duşunu alıp saçlarını tarayıp uyudu. Sabah kalktığımızda hepimiz çok enerjikti herkes işlerini hallettikten sonra daha çok vaktimiz olduğu için kitap okumaya karar verdik. Zaten kitap okuduktan sonra hemen kahvaltıya indik. Hemen yemeğimizi yedikten sonra otobüse binip çeşitli müzeleri gezmeye başladık ama birden Doğa ağlamaya başladı ve daha sonra neden ağladığını sorduğumuzda ise ailesini özlediğini söyledi.2. gün bir çok müze gezip gittiğimiz yerlerde fotoğraf çekindik ama çok ilginç bir olay oldu Beyza birden merdivenlerden düşmüştü ama Beyza kendisi düşmesine rağmen öfkesine yenilip başka birini suçladı ama daha sonra kendi kendine düştüğünü anlatınca özür dileyip konuyu kapattık. Ela her zamanki gibi yerinde duramıyor gideceğimiz yerleri merak edip duruyorduk. İkinci gün hep müze gezmiştik ama gittiğimiz yerler çok güzeldi ama çok fazla yürüdüğümüz için çok yorulmuştuk. Akşam olduğunda otobüse binip otele gittik otel odasına girdiğimizde hepimiz yorgunduk bu yüzden akşam yemeğini yedikten sonra hemen uyuduk. Artık üçüncü gün gelmişti. Üçüncü gün parklara yani daha eğlenceli yerlere gittik Doğa artık ağlamıyordu. Ela o kadar heyecanlıydı ki hep sıranın en önündeydi ama haklıydı çünkü her yer çok güzeldi.

3. gün herkes tarafından en sevilen gündü çünkü üçüncü gün çok eğlenmiştik ve çok alışveriş yapmıştık. Akşam olduğunda bir otele uğrayıp eşyalarımızı aldık ve hemen Ankara’nın yolunu tuttuk. Ankara’ya vardığımızda ailelerimiz bizi okulda bekliyorlardır ve herkes ailelerini görüp çok mutlu olmuştu. Daha sonra arkadaşlarımızdan ayrılıp evlerimize gittik.🥰🥰🥰🥰🥰🥰😋😋😋😋😋🧐🧐🧐🧐🤩🤩🤩🤩

(Visited 63 times, 1 visits today)