O KAĞIT PARÇASI

Merhaba arkadaşlar,ben Yaren bugün sizlere anne ve babalarımızın sözlerini neden dinlememiz gerektiğinden bahsediceğim. Hazırsanız başlayalım .

Benim bir arkadaş grubum var . Bu grupta Merve , Cemre,Berke,Kürşat , Ben ,Ayhan,Asir ,Öznur ve Ceren var.Evet baya kalabalık bir grubuz.Neyse biz birgün kızlarla Bursa’ya benim evime gitmeye karar verdik . Ama erkekler izin vermediler. Neden diye sorarsanız normalde Bursa da annem kalıyordu ama annemin evde acı sıkılmış Diyarbakır’a teyzemlerin yanına kalmaya gitmişti. Ama biz vazgeçmedik . Merve hemen atladı: “ O zaman bizimle birliklte gelin.” Kabul ettiler fakat Ayhan ve Asir gelmeyeceklerini eve hırsız girmesine karşın evde kalcaklarını belirti. Öznur:” Bari evi dağıtmayın sonra bize iş çıkıyor.” Dedi. Aaa pardon ben size ev arkadaşı olduğumuzu söylemeyi unutmuşum. Biz İstanbul da bir villada yaşıyoruz . Neyse ben devam edeyim .Ayhan gülerek” Merak etme dağıtmayız.” Dedi. Kürşat : “ O zaman ben biletleri alayım.” Ceren : “ Hayır yaa herkes kendi biletini kendi ödesin . Yazık çocuğa ,çocuk Merkez Bankası mı,Allah Allah. ”Berke: ”Aynen öyle.” 1 gün sonra Bursa’ya gidiyorduk. Herkes bavulunu hazırlıyordu. Cemre hızlı bir şekilde bavulunu hazırlayıp aşağı indi. Telefonu bir eline aldı ki saat 20:55 olmuş .Herkes çantasını hazırlayıp yemek yemek için mutfağa gitti. Yemek sırası Merve de idi. Merve hızlıca makarna yaptı . Bizde hemen yemeğimizi yiyip bulaşık kavgasına başladık. Bu kavganın sonunda Ceren zararlı çıktı. Kurtulmaya çalıştı ama nafile. Sabah oldu , erkekler bavulları alıp (Asir ve Ayhan dahil) taksi ile havalimanına gittik .Bu sefer kim ödeyecek kavgası etmediler direkt Ayhan cebinden parayı çıkartıp şoför abi tanıdıktı . Bize indirim yaptı.Kim diye sorarsanız İbrahim abi idi. Biz her zaman onun ile yolculuk ediyoruz . Bursa’ya vardığımızda ilk olarak Starbuks’tan sıcak çikolata aldık ve eve gittik. Biraz oyun oynadık , Öznur yemek yaptı, Berke bılaşıkları yıkadı. Ceren akşam pijama partisi yapmayı önerdi. Kürşat: “ Aman deyim ha ,bizi katmayın biz başka bir şey istemiyoruz. Demi kanka ?” Berke:” Yaa kanka oyun bozanlık yapma işte ne güzel eğlenicez.”Kürşat Berke’yi yan odaya çağırdı. Sanırım şöyle dedi:” Yaa kanka şimdi Ceren bize ayıcıklı tulum almıştır .İstersen hiç o işlere bulaşmayalım.” Geldiklerinde biz zaten hazırdık ve geldiklerinde Ceren Kürşat’ı , Cemre Berke’yi tuttu .Merve , tulumları hazırladı . Bende kapıyı kitledim.Erkeklere zorla giydiridik tulumları. Yastık savaşından tutun ,gece 1’ kadar oturduk. Sabah dışarıda kahvaltı etmeye karar verdik . Benim montumun cebleri fermuarlı ve sokkakta yürürken açıktı fermuarları.Biz yolda yüyürken 20 yaşlarında bir adam bana çarptı. Yanılmıyorsan benden özür dilerken koydu kağıdı… Sağda bir simitçi vardı .Orada kahvatlı yapacaktık. Isıtıcı olduğu için terledim ve montumu çıkardım. Bir kağıt parçası cebimden yere düştü.Eğilip aldım,içinde bir adres ve bir not yazılı idi.Notta söyle yazıyordu:”Bu adrese gel” Korkmuştum . “Hemen kahvaltımızı yapıp eve gitmemiz lazım.”dedim. Şaşırdılar.Eve gittiğimizde kağıdı onlara gösterdim . Berke o adrese gidip adama karşı gelmeyi önerdi. Tabi ki de reddettik.Ortak bir karar alarak bu kağıt ile polise gittik . Kısa bir süre sonra ( Yaklaşık 2 gün sonra) polis ekipleri o adrese baskın düzenlemişti.Adam baskında kendini ele verdi. 15 yıl hapis cezasına çaptırıldı.
Sonuç olarak ,
Biz anne ve babalarımızın bize öğrettiği gibi yaptık. Umarım bu anı sizleri daha duyarlı yapmıştır.Görüşmek üzere!!

(Visited 138 times, 1 visits today)