YAZ TATİLİNDEKİ ANTALYA GEZİM

Geçen Temmuz ayında ailemle birlikte Antalya’ya gittim. Ankara Antalya’ya 480 km uzaklıktaydı. Oraya kendi arabamızla yaklaşık 8 saatte gittik. Orada bir otelde kaldık.

Otelin çok güzel kaydırakları ve havuzu vardı. Orada bol bol yüzdüm. Otelin yemekleri de çok güzeldi. Orada suşi, noodle ve değişik birçok yemeklerden tattım.

Otel denize de çok yakındı. Dalgalı denizde yüzmeyi ve denizde takla atmayı öğrendim. Daldığımda bir sürü balık olduğunu gördüm.

Antalya’nın hem doğası hem de tarihi güzellikleri beni çok etkiledi. Yanımızdaki Alanya’ya gittik. Damlataş mağarasını gezdik. Orada; kleopatra plajında taşlı ve derin denizde de yüzdüm. Deniz temiz, berrak ve muhteşemdi. Ayrıca Alanya kalesine çıktım. Manzara çok güzeldi. Kale çok eski ve ele geçirilemeyen bir kaleymiş.

Side Antik Tiyatrosu’ na da gittik. Side’nin upuzun caddelerini ve çarşısını gezdik. En son olarak Manavgat Şelalesi’ne gittik. Şelaleden sular çok hızlı akıyordu ve pek çok turist gelmişti. Oymapınar barajını ve Manavgat’ı hızlıca gezdikten sonra evimize döndük. Yaz tatilindeki Antalya tatilimi hiç unutmayacağım. Benim için çok eğlenceliydi.

(Visited 126 times, 1 visits today)