Yıl 2038

Bugün 18 Ekim 2038 Pazartesi. Sabah yardımcı robotum beni uyandırdı.  Sonra kahvaltımı getirdi. Kahvaltıda neler istediğimi ona dün kodlamıştım😉.  Kıyafetlerimi zaten hazırlamıştı. Hazırlanıp işyerime gittim. Orası bir havaalanı✈Çünkü ben bir pilotum 👨‍✈️Ofisimde, bu hafta nerelere uçacağımı kontrol ettim. Bugünkü seyahatim Amerikaydı🗽6 saat sonra oraya vardım. Her Amerika’ya gelişimde olduğu gibi  Doğukan ağabeyimle buluştum. Onunla yemek yiyip bol bol sohbet ettikten sonra alışverişe çıktım.Kardeşim Demir için golden İphone X  Anneme ve babama en sevdiği parfümleri aldım. Havaalanına geldim. Dönüş için hazırlıklarımı tamamladım. 6 saat sonra İstanbul’da olacağım. Ertesi gün evimde dinleneceğim.  Biraz kitap okuduktan sonra arkadaşlarımla buluşup akşam yemeği yedikten, sonra en son çıkan bilgisayar oyunlarından oynamayı planlıyorum.  Sonraki gün uçuşum Rusya’ya olacak.  İyi ki Beştepe Koleji’nde okudum.  Rusça öğrendiğim için Rusya’da hiç zorluk çekmiyorum😊

(Visited 63 times, 1 visits today)