YURT DIŞI GEZİMİZ

Ankara’dan İstanbul’a gittik.İstanbul hava alanından uçakla Almanya’ya gittik. Almanya’da annemin arkadaşı Demet teyzelerde üç gün kaldık. Orada Mert, Aydın amcam ve Mete vardı.Onlarla hayvanat bahçesini gezdik.Sonra lunaparka gittik. Aydın amcamla oranın üniversitesini gezdik. Bir gün Mert’le dışarı çıkıp arkadaşlarıyla oynadık. İlk başta heyecanlanmıştım ama sonra onlara alıştım. Mert’le Fortnite  oynadık. Oranın kalesini gezdik. Onların köpekleri Paşa’yı sevdik ve Dr. Oetker’in fabrikasını gördük. Gitme zamanı gelince herkesle vedalaşıp araba kiraladık.

Arabayla 6 saat geçince Fransa’ya ulaştık. Benim çok uykum gelmişti. İBİS otele yerleşip yattık. Sabah kalkınca kahvaltımızı yaptık. Doğru gezmeye çıktık.Orada çeşit çeşit lokanta gördük.

Sonra Eyfel Kulesi’nin en tepesine çıktık. Orası çok güzeldi hatta dürbünle töreni seyrettik.

Sonraki gün Louvre müzesini gezdik. İçinde Mona Lisa’yı gördük.

Disneyland’da roller coasterlere binip çılgınca eğlendik.

Otele dönünce yattık. Kahvaltımızı yaptıktan sonra Disneyland’da  ikinci günümüzde Walt Disney karakterlerinin geçit törenini seyrettik. Ertesi gün Hollanda’ya yola çıktık. Yolculuk 6 saat sürdü. Arada Belçika’ya uğradık. Orada pizza yedik. Gece yarısı Joy Hotel’e geldik. Ertesi gün teknede kanal gezisi yaptık.

Sonra nutellalı pankek yedim. Orası çok güzeldi. Sabah olunca bilim müzesini gezdik.

Sonra Almanya’ya geri dönüp arabayı geri teslim ettik. Almanya hava limanından İstanbul’a, oradan da Ankara’ya döndük. Hiç unutamayacağım bir gezi oldu.

(Visited 50 times, 1 visits today)