HDRESIM.NET

2018 Yaz Planım

Merhaba değerli okuyucu, bu yazımda 2018 yılının yaz tatili için yaptığım plandan bahsetmek istiyorum. Öncelikle planımın büyük bir kısmını kaplayan ” Çankırı ” ile başlamak istiyorum. 3 aylık yaz tatilimin yaklaşık 2 ayını Çankırı’ya ayırdım. Öncelikle Çankırı’da neler yapacağımdan başlayalım. Son 3 yıldır yazları çalıştığım fotoğraf stüdyosunda çalışmaya başlayacağım. Aynı zamanda gerçekleştirmem gereken düğün ve mezuniyet fotoğrafları çekimlerinden sonra, yazları konserlerinde yer aldığım sanat akademisinin konserinde o geceki performansımı sergileyeceğim. Çekim işlerim ve konserim bittikten sonra, tekrar fotoğraf çekmeye ve deniz tatilimi başlatmaya Sinop’a gideceğim. Sinop’ta ziyaret etmem gereken kişileri ziyaret ettikten ve fotoğraf sergime bir kaç güzel kare daha ekledikten sonra tekrar geri Çankırı’ya döneceğim.

Çankırı’ya döndükten sonra babamın yanında, yani hastahanede elimden geldiğince hayalet ettiğim meslek için bir şeyler kapmaya, bir şeyler öğrenmeye yani bir nevi staj yapmaya çalışacağım. En büyük hayalim iyi bir doktor olmak olduğu için bu olayın beni yormanın aksine, çok mutlu edeceğine eminim. Staj durumum sona erdikten sonra, senede bir kez görmeye fırsatım olduğu İzmir’deki kuzenlerimin, amcamın ve babaannemin yanına, İzmir’e gideceğim. En büyük hayalimin iyi bir doktor olmak olduğundan bahsetmiştim. Okumak istediğim İzmir Ege Üniversitesi Tıp Fakültesi’nin binasını ve kampüsünü gezmeye, görmeye gideceğim. Fakültedeki hocalar ve akademisyenlerle tanıştıktan sonra onlardan geleceğim ve mesleğim için bir kaç ipucu almaya çalışacağım.

Üniversite gezimi de sona erdirdikten sonra, Kordon Sahile fotoğrafçı arkadaşlarımla buluşmaya gideceğim. Hepimiz 1 yıldır bu anı bekliyoruz. Hep beraber çekimlerimizi tamamladıktan sonra, kalmaya arkadaşlarımın evine gideceğim. Burada da bir gece konakladıktan sonra babaannemin yanına geri döneceğim. Babaannemin yanında da planımın yettiği kadar kaldıktan sonra, ailem ile yaptığım plan devreye giriyor. Annem ve babam hala İzmir’deyken, ikiz kardeşim ile dalış eğitimi almak için Kocaeli’ne gideceğim. Burada 3 gün kalıp dalış eğitimimi tamamladıktan ve fotoğraf sergim için deklanşöre birkaç yüz kez daha bastıktan sonra İzmir’e geri döneceğiz.

İzmir’e geri döndükten sonra babaannem, kuzenlerim ve amcam ile vedalaştıktan sonra Aydın Didim’e doğru yol alacağız. Yaklaşık 1 saatlik yolculuk ardından Didim’e varacağız. Oraya vardığımızda büyük olasılıkla anneannem ve dayım ile tatil günlerimiz kesiştiğinden dolayı orada bizi anneannem, dedem, dayım, yengem ve kuzenim karşılayacak. O gün her zamanki gibi yerleşmeye harcanacağı için bir şey yapamayacağım fakat yarın sabah dalış için erken kalkmam gerektiğinden dolayı erken yatacağım.

Didimdeki tatilimin ikinci gününde ikizim ve dalış hocam ile dalış yapmak için tekne ile Ege’nin mavisine açılacağız. Eve döndüğümüzde geç ve yorgun olacağımızdan dolayı tahminimce yemeği yer yemez uyuruz. Ertesi gün her beraber yüzmeye gideriz. Yüzmeden döndükten sonra, eğer ki bir önceki gün balık vurmuş isek ,büyük ihtimalle evet, balıkları pişirmek için mutfağa gireceğim. Eğer ki evvelsi gün nasipsiz geçmiş ise, babam ile kalamar almaya gideriz. Kalamar pişirmek zor ve zahmetli olduğundan, işi profesyonellere yani kadınlara bırakacağım.

Didim tatilimde bittikten sonra Çankırı’ya döneceğim. Büyük ihtimalle Çankırı’ya döndüğümde eylülün başlarında olacağımız için toparlanırız ve Ankara’ya geri döneriz.

Umarım planım sorunsuz bir şekilde işler.

(Visited 146 times, 1 visits today)