90’LAR YENİDEN

(Pırıl)— Göreceksiniz! 90’lar yeniden gelecek…

(Sami)—Sen yine saçma sapan hayallere kapılmışsın, gel kahvaltı yap kızım.

(Pırıl)—Hayır!! 

(Pırıl kulaklığını takıp, okula doğru yürümeye başlar)

(Dans ederek Sertab ERENER “O ye” söylemeye başlar)

… Arabesk ,pop ,caz alaturka,

Sırtımda yamalı bir hırka.

Yırtık pırtık blue jean,

Haydi gidelim parka…

(Yolda arkadaşı Sema ile karşılaşır)

(Sema)— Ayy, Pırıl ödümü patlattın. Sabah sabah bu ne enerji?

(Pırıl)—Sanırım buldum Sema . Bu sefer olacak.

(Sema)—Neyi buldun Pırıl anlamıyorum.

(Pırıl)—90’ları nasıl getireceğimizi buldum.

(Sema)—Bıkmadın değil mi?…

(Pırıl)—Bıkmadım Sema! Sen yanımda mısın değil misin?

(Sema)—Sanmıyorum Pırıl…

(Pırıl  kulaklığını geri takar ve Gülşen “ Be Adam” dinler)

…İçine ata ata ne hâle düştün

Tuta tuta çatlayacaksın be adam

Çekinme hadi hadi söyle de kurtul bundan

Kura kura kurudun be adam…

(Böyle böyle okul binasına varır)

(Pırıl)—Müdür yardımcımızı gören var mı?

(Özkan)—Neden ki?

(Pırıl)— Bir proje hakkında konuşacağım da.

(Özkan)— Odasına bak yoksa ilkokul katına bak.

(Pırıl)— Çok sağ ol Özkan…

(Pırıl müdür yardımcısını aramaya, başlar en sonunda ilkokul katıda bulur.)

(Pırıl)—Hocam, bir şey  danışabilir miyim?

(Mustafa)—Eğer o saçma sapan 90’lar projesi ise zamanımı harcamayacağım.

(Pırıl)— Ama hocam…

(Mustafa)—Bu fikirlerini LGS’den sonrasına sakla…

(Pırıl içinden sakinleşmek için Sertab ERENER “Aldırma Deli Gönlüm” söyler)

…Aldırma deli gönlüm.

Giden gitsin ,

Sen şarkılar söyle içinden,

Boş ver…

 

(Pırıl bu şarkıyı içinden söyleyerek sınıfa doğru çıkar.)

(Candan)— Pırıl sinirli gibisin, iyi misin?

(Pırıl)— O proje bitirene  kadar iyi değilim…

(Pırıl defterler çıkararak projeyi tekrardan düzenler)

(Pırıl kendi kendine))—Bu parti gerçekleşmezse asla 90’lar geri gelmeyecek…

(Ebrar)— Dersimiz Raşit öğretmenle arkadaşlar!

(Pırıl)— En sonunda bana destek çıkmak biri…

(Ders başlar ve Pırıl tüm detaylarıyla projeden bahseder)

(Raşit)—Bu harika bir fikir Pırıl ben her zaman arkandayım…Bu partiyi düzenlemende yardımcı olacağım.

(Pırıl)— İyi varsınız !

(Öğlen arası Raşit öğretmen ve Pırıl parti hakkında konuşurlar)

 

(Raşit)— Harika oldu, davetiyeyi dağıtalım tüm 7. Sınıflara gelen gelsin…

(Pırıl)—Hemen…

(Okul biter ve Pırıl eve doğru hızlı adımlarla yürür ve Seden GÜREL-Çalkala dinliyor)

…Çalkala hadi adamım

Devrine durumuna göre çalkala

Hadi kitabına uyduralım

Ele aleme karşı zevahiri topla

Seni lapacı

Seni lapacı

Seni lapacı

Seni yıkamacı yağlamacı

Seni lapacı

Seni yıkamacı yağlamacı…

 (Pırıl)— Her şey çok güzel ilerliyor, oldu bu iş…

(Eve gider ve parti için elbise bakmaya başlar)

(Pırıl)—İşte bu tam aradığım…

(Melike)— Kızım bu gün Raşit öğretmenin aradı. Bakıyorum projeyi hayata geçirmeye başlamışsın…

(Pırıl)—Kızdın mı?

(Melike)—Niye kızıyım aksine gurur duydum…

(Sarılırlar)

(Melike)—Seninle gurur duyuyorum…

(Pırıl bilgisayarından Tarkan-Gül Döktüm Yollarına açar ve anne-kız dans ederler)

…Gül döktüm yollarına,
Gel gündüzle gece olalım
Gel gökyüzünde yıldız olalım
Seninle mutlu yarInlara koşalım
Gel beraber mesut olalım…

(Parti günü)

(Raşit)— Katılımlarınız için minnettarız. Bu projenin bir parçası olduğunuz içinde ayrıca teşekkür ederiz… Şimdi partinin temasından bahsetmek üzere bu projenin önderi Pırıl Yüksel’i sahneye davet ediyorum…

(Pırıl)—Öncellikle beni bu projemde destekleyen herkese çok teşekkür ederim. Kısaca partiden bahsedip eğlenceye geçme taraftarıyım…

(Pırıl)— Partimizin teması ve amacı şunlardır: Temamız ;90’lara özlem amacımız ise 90’lar dönemini tekrardan yaşayabilmek. O güzel günlere tekrar dönebilmek… İyi eğlenceler…

(Daha önceden hazırlanmış şarkılar açılır ve parti başlar)

(Parti bitiminde çoğu kişi artık bu projeyi destekliyordu)

(Pırıl)— Hocam başardık projeyi yaydık…

(Raşit)—Sayende güzel kızım… Sayende. Seninle gurur duyuyorum.

(Ertesi gün)

(Metin)— Proje harikaydı… Arkadaşlarımda aynı fikirde hep arkandayız…

Pırıl sevinçli bir şekilde koridorda bağra bağra Nil Karaibrahimgil-peri söyler)

…O beni prenses peri sanıyor

Ne hata yapsam geri sarıyor

Mitolojiden biri sanıyor

Bendeki de saç o taç sanıyor…

(Bilen herkes eşlik eder )

Artık herkes 90’lar ne demek biliyor… Tüm okul Pırıl’ın arkasında… Pırıl sayesinde 90’LAR 

(Visited 24 times, 1 visits today)