Adada Hayat

Bir gün arkadaşlarımla  ve babamla tekneye bindik. Hemen ilk işim tekneye yerleşip, denize atlamak oldu ama ilk koy olduğundan deniz kötüydü. O yüzden denizde çok fazla kalmadım, daha çok teknedeki meyveleri yedim.

Sıra öğle yemeğinden önce babamla oltayla  çipura ve levrek yakalamak oldu. Sonra balıkları ahçıya verip ızgara yapmasını söyledik. Tuttuğumuz balıkları yedik. Yemekten sonra deniz ve havuz partisi yaptık. Kokteyller vardı. Sonra baktık ki hava kararmaya başladı. Ardından da  yağmur geliyordu.

Partiyi hemen topladık. Ben, “dikkat!” dedim. Fırtına herkesi yıkıp geçti. Hepimiz kendimizi bir adada bulduk. Ben başıma bunların geleceğini bilseydim böyle bir maceraya kalkışmazdım. Sonuçta da ıssız bir adaya düşmezdik. Sonra ilk işim yiyecek bir şeyler bulmak oldu.  ikincisi herkesi kurtarmaktı, üçüncüsü ise  ağaçlardan kürek yapmaktı. Bozulan teknemizin  motorunu tamir ettikten sonra tekrar yola çıktık. Bu olay benim için çok güzel bir anı oldu.

(Visited 66 times, 1 visits today)