Benim Güzel Tatilim

Öncelikle bu çok keyif aldığım yaz gezilerimi sizlerle paylaşacak olmak beni çok mutlu edecek diyerek başlamak istiyorum.

Bu yazki tatilimiz okullar kapanır kapanmaz,doğduğum şehir olan Antalya gezimizle başladı.Orada uzun zamandır görmediğim kuzenlerimi görmek beni çok mutlu etti.Onlarla ve ailelerimizle birlikte Kemer ilçesine bağlı olan Çıralı’ya gittik.Çıralı muhteşem bir yer.O kadar doğal ki oradaki her şey.Bungalovlarda kaldık.Sabahları çevremizde gezinen tavuklarının taze yumurtalarıyla kahvaltı yaptık.Ağaçlardan kendi topladığımız nar ve limonları yedik.Özgürce kirlene kirlene doğada oyunlar oynadık.Denizi de çok güzeldi. Biraz taşlıydı ama sıcacık suyu vardı. Çıralı sağ tarafında Olympos antik şehri var, yürüyerek oraya gittik.İlginç bir mitolojik hikayesi olan Yanartaş yanardağına çıktık. Buradaki sahilin, dünyada nesli tükenmek üzere olan Caretta deniz kaplumağlarının üreme alanı olduğunu öğrendim.

Daha sonra gezimize Ege bölgesine doğru çıkarak devam ettik. Ayvalık’a bağlı Cunda adasına gittik. Burası da tarih açısından çok güzel bir ada. Her adımda manastırlar, tarihi kiliseler ve eski Rum evleri var. Cunda adasını da çok sevdim. Denizi o kadar güzel değildi ama çevresel güzellikleri keyif almaya yetiyordu. Burada çok güzel sahil balıkçıları vardı. Pavurya denen bir balık türünü denedim burada.

İşte benim tatilim böyle keyifli gezilerle geçti…

(Visited 47 times, 1 visits today)