BENİM ODAM

BENİM ODAM

Bu blogla kendi odamı nasıl düzenleyebileceğimi anlatacağım. İlk olarak şuna değinmek istiyorum: Odaların farkı yoktur. Aslında hepimiz keşke odam güzel olsa veya odam çok kötü diye yakınır ama ben bu bloğu bunun için yazmayacağım. Zaten odanın neresi kötüdür ki! Ben ilk olarak odamı masamı değiştirerek başlardım. Geçen günlerde bir masa tipi gördüm. Bu masa tam masa değildi. Duvara sabitlenmiş içinde dolaplar, çekmeceler barındıran bir bölge gibiydi. Şekli L’ye benziyordu. Ama ders çalışmak istiyorsanız bu L şeklindeki masanın orta kısmında çalışmanız gerekebilir.

İkinci olarak Odamın dolap yerine yatağımı ya da aksesuarlarımı koymak isterdim. Çünkü zaten masamın olduğu yerde dolabım var. Ve odamda büyük bir boşluk kalıyor eğer az önce anlattığım masayı koyarsam .Ve böylece aynı büyüklükteki odamda daha boş ve daha ferah yerim kalıyor. Ve buda benim çalışma düzenimi, stresimi veya daha çok şeyin şifası olacak gibi. Ayrıca yatağımı masamın tam karşısına koymayı düşünüyorum çünkü sabah kalktığımda direk ders varsa hemen oradan direk girebilirim .Ayrıca duvarlara biraz raf ekleyip üstüne küçük minyatür heykeller yada ona benzer şeyler koyabilirim. Ve  derslerde yaptığım veya satın aldığım posterleri yada tuvalleri duvarlarımın boş kısmına asabilirim. Ve odam daha güzel olur. Daha şuan aklıma gelmeyen ama işe yarayacak çok daha güzel şeyler elbet vardır. Ama şuan aklıma geleni söylüyorum.

Ayrıca mantar panoma programla ilgili bir şeyler yazabilirim. Yada  motive edici şeyler. Zaten kalan her şeyi benim dediğim duvara monte edilen  masama koyacağım. Yani yapacak çok opsiyonum yok. Çünkü odamı oluşturan şeylerin yarısından fazlası o masada olacak. Ve şuana kadar aklıma gelenler bu kadar şimdilik bu kadar yeterli bence Bu Bloğumda  eğer odamı değiştirme şansım olsa nasıl değiştireceğimi anlattım. Ve daha çok opsiyonum kalmadı daha doğrusu aklıma bir şey gelmedi. Çünkü odamda çok şey yok. Zaten  test kitapları okul kitapları filan hepsi yeni masamda olacak. O yüzden şu anlık bence yeter. Ve bloğum burada son buluyor. Hepinize görüşürüz…

(Visited 1 times, 1 visits today)