Bodrum tatilim

Ben geçen hafta Bodrum’a tatile gittim.Bodrum da çocukluk arkadaşımın doğum günü olacaktı.O gün okuldan erken çıkıp havaalanına gittik.Havaalanında  hızlıca güvenlikten geçip  uçağımıza alınmayı beklemeye başladık.Uçağımıza bindik haftanın yorgunluğu ile uçakta uyuyakalmışım.Bodrum’a indikten sonra araba kiralayıp otelimize geçtik.Otelde hemen yattım.Sonraki gün arkadaşım Buğra’nın doğum günüydü.Doğum gününe gittik orada oyunlar oynadık,atış yarışmaları yaptık,masa tenisi turnuvası yaptık.Akşama doğru yağmur başladı.Arkadaşımın canı tramboline gitmek istedi,tramboline gittik.Akşam olunca otele döndük. Otelde ben biraz kitap okudum.Gece oldu ben de yattım.Son gün geldiğinde biraz üzüldüm çünkü bugün dönüyorduk.Bugün tekrar arkadalarımla buluşacaktık.Sabah kalkıp kahvaltı ettik , hava çok güzeldi sahilde biraz yürüyüş yaptık.Tüm sokak köpekleri bize eşlik ettiler . Sayıları o kadar fazlaydı ki anlatamam.Bodrum onlara kalmıştı sanki hepsi biraradaydi.Daha sonra arabaya binip arkadaşlarımla buluştuk.Marina da yemek yiyip birbirinden güzel teknelere baktık.Çok büyük ve güzellerdi.Sonra akşam oldu ,yanlarından ayrıldık havaalanına doğru yola çıktık.Uçağımıza binip Ankaraya geldim.Çok güzel ve eğlenceli bir haftasonu oldu .Birdahakinde görüşmek üzere.

(Visited 132 times, 1 visits today)