Corona Virüsü

Akşam yemeğimizi yerken televizyonda haberleri izliyorduk.  “Corona Virüsü hızla yayılıyor!” diye bir başlık gördüm. Anneme ve babama ne olduğunu sorduğumda bulaşıcı bir hastalık olduğunu ve hızla bütün dünyaya yayıldığını öğrendim. Biraz korkutucuydu ama gerekli önlemler alınırsa korunabileceğimi de öğrendim.

Yarıyıl tatilinde anneannem ve dedemi ziyarete gidecektik. Hazırlıklarımızı yaptıktan sonra havaalanına doğru yola çıktık. Valizlerimizi verdikten sonra uçağa doğru giderken öğrendiğim “Corona Virüsü” için özel taramadan geçtik. Hiçbir sorun çıkmadan uçağa bindik. Uçak havalandıktan bir süre sonra yapılan anonsla irkildim. Duyduklarıma inanamadım! Uçaktaki bir kişide “Corona Virüsü” bulunmasından şüphelenmişler. Bu nedenle yolcuların indikten sonra bir yerde beklemeleri gerektiği söylendi. Korkmuştum. Annem ve babam bir sorun olmayacağını söylüyorlardı.

Bize söylendiği gibi istedikleri yerde bir süre kaldık. Gerekli testler yapıldıktan sonra hiçbir sıkıntı olmadığı anlaşıldı. Daha sonra oradan çıkıp anneannemle dedemin yanına gittik.

(Visited 31 times, 1 visits today)