Geleceğimi Göremiyorum

Merhaba arkadaşlar. Bugün sizlere hepimizin geleceğinden bahsedeceğim. Öncelikle böyle insanlar olmaya devam edersek zaten gelecek diye bir şey kalmaz. Ancak insanlığımız düzelirse hem hayat hemde gelecek diye bir şey olur. Çünkü bu saydıklarımı yapmak için sadece insanlık gerekir. Her ne kadar zor gözükse de ne kadar zor görünüyor ise o kadar basittir aslında insanlık. Bizden küçük olan kardeşlerimiz bu küçücük yaşlarında böyle kötü bir çevrede büyüyorlar. Peki ya sadece onlar mı? Tabi ki de hayır. Bizler de varız. Yani kısacası tüm insanlar var. Ancak ne kadar acı ki kendi geleceğimizi, kendi insanlığımızı kendimiz karartıyoruz. İşte ben buna üzülüyorum. Ve bir de şu var ki ağlayacak halimize gülüyoruz. İşte bu var ya inanın en kötü ve en üzücü durum. Bizler daha çok küçüğüz. Bende dahil olmak üzere. Ancak, bu yaşımızda bunları konuşuyoruz. Halbuki bunları düşünmek bizim görevimiz  değil. Normal olanı da zaten düşünmememiz. Ama ne yazık ki bunları yaşıyoruz. Fakat unutmayalım ki bu yaşımızda bunları yaşamak ve geleceğimizi karartmak zorunda değiliz. Bazı insanlar anlamaya bilir bu yazdıklarımı. Şuan da ülkemizde milyonlarca aile aç ve üşüyor durumdalar. Onlara ne diyeceğiz peki? Afrika ‘da yaşayan aç çocuklara ne diyeceğiz? Yarın bir gün bizim onlar gibi olmayacağımız ne malum? Belki onlar şu an da bizim yerimizde olmayı istiyorlardır. Kendinizi bir onların yerine koyun. İşte bu yüzden insanlığımızı koruyalım ki geleceğimiz açık olsun. Geleceğimiz açık olsun ki böyle insanların sayısı en aza insin. Ne kadar güzel olur öyle değil mi? Hayali bile çok güzel çünkü. Ve dediğim gibi belki şuanda şanslı olabiliriz. Ancak ileride bu şansı kaybedebiliriz. Bu yüzden İNSANLIĞIMIZI, VATANIMIZI koruyalım ki geleceğimiz karanlık olmasın. Unutmayın hiç bir şey için geç değil. Bu dediklerimizi yaparsak emin olun çok güzel bir dünya bizi bekliyor olacak. İşte o zaman eski halimizi hatırlayıp diyeceksiniz ki iyi ki o kötü dünyadan kurtulduk. Ve aynı zamanda geleceğimiz de o durumda apaydınlık olacak.     İlgili resim

(Visited 126 times, 1 visits today)