geleneksel yurt disi

Yine her yıl olduğu gibi temmuz ayının altıncı gunu gelmişti ve biz ailecek temmuz ayının altıncı gunu yurtdışında yaşayan akrabalarımızı örmeye giderdik fakat bu sen ebenim okulumdan dolayı kalmam gerken bir yaz okulu olduğu içn bu sene gidemeyeceğimden emindik ve 17 senedir sur egelen bu etkinliğimiz bu yıl bensiz yapılacaktı ve bu biraz uzuntu vericiydi içim biraz buruktu fakat ailemde hiçbir uzuntu belirtisi bile yoktu bu beni daha fazla uzdu temmuz ayı olduğu için hava çok sıcaktı herkes valizini haftalar onceden heyecanla hazırlayıp kapıya koymuşlardı bile ama dediğim gibi bu sene kapıdaki valiz sayısı bir eksikti bu sefer valizimi yurt dışına gitmek için degilde okulun yurduna gitmek için hazırlamıştım tabii ki okul etkinliği için de heyecanlıydım fakat ailemle beraber bir yurt dışı gezisi daha hoş olurdu. Annemlerle birlikte havaalanına kadar gittim onları uğurladım çok heyecanlı ve mutlu gozuktukleri için bende morallerini bozmamak için mutluymuş gibi davrandım fakat içimde fırtınalar kopuyordu onları yolcu ettikten sonra taksiyle eve geldim kendi valizimi aldıktan sonra okul yurdunun yolunu tuttum. Hava sanki içimdeki hislerin dışa vurumu gibiydi temmuz ayında bir anda yağmur yağmaya basladı ben yurda vardığımda gökkuşağı cıkmustı bile o da arkadaslarımı görünce içimde olusan mutluluğu temsil etti herhalde saat aksama doğru gelmişti bile arkadaslarımla güzel bir yemek yedik sonar odalarımıza çıkıp ders çalışmaya basladık gece geç saatlere geldiğinde ise en yakın arkadasım odamın kapısını caldı ve dondurma yemeye gitmeyi teklif etti ben de hemen kabul ettim cunku hem moralim bozuktu hem de dondurmaya asla hayır diyemezdim sonra tek tek insanların kapısını çalıp dondurma yemeyi teklif ettik bazıları benim gibi hemen kabul ederken bazıları ders çalısmayı tercih etti her neyse yürüyerek sahile dondurma yemeye indik deniz kenarında temiz hava alırken dondurmalarımızı yedik tam o sırada annem uçaktan indik diye mesaj attı ve hemen ardından bir aile fotoğrafı bende hemen arkadaslarımla dondurma yerken bir fotograf attım sonra arkadaslarımızın hepsi baska bir yere dağıldı sadece ben ve en yakın arkadasım sahildeki bankta oturduk ve bir anda bir arba bizi aldı ben ne olduğunu anlayamadım ama arkadasımın yüzünde kocaman bir gülümseme vardı ve beni bir anda havaalanına getirdiler her şey çok hızlı gelişti kendime geldiğimde havaalanındaydım arbanın arkasından valizim cıktı annemler bana kucuk bir oyun oynamışlar ve benim biletimi aksama almışlar öğretmenlerimle konuşup onları ikna etmişler ben tabiki çok mutlu oldum hemen uçağa binip yanlarına gittim

(Visited 69 times, 1 visits today)