Güzel Yarıyıl Tatilim

GÜZEL YARIYIL TATİLİM

        HERKESE MERHABA ARKADAŞLAR!

Bugün sizlere biraz yarıyıl tatilimden bahsetmek istiyorum. hazırsanız başlayalım!

Öncelikle ben karne aldığımız güne dönmek istiyorum. Herkes çok heyecanlıydı. ( ben de dahil;)) Biz karnelerimizi alıyorduk. Herkese karneleri farklı öğretmenler veriyordu. bana da annem verdi karnemi.Tabi benim haberim bile yoktu. Öğretmen herkesi öptü, öyle yolladı. Herkes ÖPÜLDÜKTEN sonra,,,, ARTIK GİTMEYE HAZIRDIK! Benim apayrı bir heyecanım vardı. Çünkü en iyi arkadaşım Yağmur’la buluşacaktım. Yağmur benim hayatımdaki en iyi arkadaşımdı. Herneyse! Biz oradan çıktık, Gordion’da buluştuk. Önce yemek yedik, sonra da sinemaya girmek üzere yavaş yavaş kalkıp Cinemaximum’a yürüdük. Biz ( ben, Yağmur,Bartu,ikisinin ve benim annem) efsane Bold Pilot’un hikayesi olan Bizim İçin Şampiyon filmine gittik. Çaktırmayın, ben biraz ağladım;D…

 

KISA KISA BİLGİLER

Az önce anlattıklarım şeyler bir gün içerisinde oldu. ve ondan sonra o kadar gezdim ki, ben sadece en önemlilerini anlatıyorum. YANİ HABERİNİZ OLSUN!

 

 

BUNLARDAN FARKLI OLARAK YAPTIKLARIM;

  • Size de önerebileceğim bir film olan, bir de Can dostlar filmine gittim.

 

  •          Eskişehir’e gittim, şimdi bundan size biraz anlatayım.

 

Biraz daha büyüterek başlıyorum, çünkü bu bölümler daha etkileyici…

ÖNCE BİR BAKALIM BU GÜZEL ESKİŞEHİR’E…

BİLİYOR MUYDUN?

Buralarının ( evlerin ) böyle yıkık dökük olduğuna bakma, bunlardan bazılarının içleri konforlu otel, ama dışları yıkık/ eski bir evdir…

 

               Biz gerçekte babamın işi Eskişehir’deydi, hazır tatil , e o zaman biz de gidelim kafasından gittik Eskişehir’e. Orada heykel kültürü süper! TEK KELİMEYLE SÜPER!eskişehir balmumu heykelleri müzesi dışı ile ilgili görsel sonucuSize bahsedeceğim balmumu heykeli müzesi de burası. Yalnız, gezmenizi önerebileceğim Eskişehir’deki en güzel yerlerden sadece biri.

eskişehir heykeller ile ilgili görsel sonucuMesela arkadaşlar biz annem ve babamla buna çok gülmüştük. Sizce de her an bir tekmeyle arkaya düşecek gibi değil mi?

eskişehir heykeller allah rızası için suya.. ile ilgili görsel sonucu

Mesela burada, porsuk nehrinde, bir adam çöpleri nehre atmamak için keyifli bir heykel kullanmış. YAZIYI DİKKATLİ OKUYUN!

Arkadaşlar Eskişehir’de daha çok anlatılacak şey var, ama ben sizi daha çok sıkmayayım.

 

Eskişehir’den geldikten sonra da tatilim yine iyi geçti, ama genelde sadece kitap okuyup test çözerek geçirdim tatilimi. yani ben ders çalışmaktan sıkılmam, o yüzden tatilimin devamı sakin ve mutlu geçti.

 

 

 

 

 

 

 

BUGÜNLÜK BENDEN BU KADAR, HOŞÇAKALIN SAĞLIKLI KALIN!

 

Eylül EROL

4/A

İlgili resimhoşçakalin gif ile ilgili görsel sonucu

(Visited 216 times, 1 visits today)