Japonya

Merhaba arkadaşlar! Benim adım Efe ve ben bir cuma günü uyandığımda saate bakıp kontrol ettim saat 06:51 idi. Ve şöyle dedim:
– Daha servisim gelmemiş,yuppii!
Sonradan ben üstümü giyindim,yatağımı örtttüm, kahvaltımı yaptım.Son olarak dişimi fırçaladım. Ooooooh keyfime baktım. Saatimi kontrol etmeyi unutmadım tabi. Saatime baktığımda 07:01 idi. Yani servisimin gelmesine 14 dk. kalmış.
Okula gittim. Okulda 4 saat geçtikten sonra eve dönüp arkadaşım Ege ile telefonda birazcık konuştum. Telefonu kapattıktan sonra ödevlerimi bitirdim. Son olarak blog ödevimi yazarken uyuyakalmışım. Aradan 2 saat geçtikten sonra annem gelip şöyle dedi:
_Kalkar mısın Efeciğim? Sana bir sürprizim var! dedi.
Ben yataktan fırladım, çünkü sürprizi çok merak ediyordum! Bir de baktığımda ne göreyim! Kapının önünde koskocaman valizler vardı. Annem acele edip hemen evden çıkmazsak geç kalacağımızı söyledi. Hızlıca hazırlanıp yola çıktık. Nereye gittiğimizi çok merak ediyordum. Annem, babam, kardeşim ve ben yolda giderken uykum geldi. Ama ben sürprizi merak ettiğim için uyumak istemedim, Ailece sohbet etmeye başladık. Ama nereye gideceğimizi annem ve babam söylemiyordu! Sonrada uyuyakalmışım.
“Her şey çok hızlı gelişti. Kendime geldiğimde havaalanındaydım.”
Rüya gördüğümü düşünmüştüm ki babam “Çocuklar kalkın hadi, geldik.” dedi.
-Aaaaaa! Gerçekten havaalanındaydık!
Sonra valizlerimizi verip biletlerimizi aldık. Uçağın gelmesini beklemeye başladık. Sonra uçak gelir gelmez anons ettiler:
-Dikkat dikkat! Japonya uçağımız alana geldi. Yolcularımızın uçağa binmesini rica ediyoruz. Çünkü birazdan uçağımız kalkacaktır.
Ben sevinçten havalara uçtum. Çünkü Japonya benim en sevdiğim ülkedir.
-Canım annem seni çok seviyorum!!!
Uçağa bindik, babam da şöyle söyledi:
-Japonya’da bir hafta kalacağız.
Ben sevinçten çıldırdım. Ve en yüksek sesimle yaşasın diye bağırdım.

Çok güzel bir tatildi. Bir hafta geçtikten sonra evimize dönmek için yola çıktık. Bu tatilde müze ziyaretleri yaptık, bir sürü yeni Japonca kelime öğrendim, Japonya’da eğlenceli pek çok şey yaptık. Bir kez daha Japonya’ya gitmeyi çok istiyorum. Çünkü orada bir sürü arkadaşım oldu ve çok güzel zaman geçirdik, oyunlar da oynadık.

(Visited 73 times, 1 visits today)