YARI YIL TATİLİM

Merhaba arkadaşlar ben Yiğit. Bu yazımda yarı yıl tatilden söz etmek istiyorum. Biz (annem, ben, arkadaşım Akın ve Akın’ın annesi) bir plan yapmıştık. Planımız Uludağ’da bir otele gitmekti. İlk hafta Akın’ın basketbol Kampı olduğu için tatilin ilk 5 gün gidemedik. Akın geldikten sonra ertesi sabah erkenden yola çıktık. Uzun bir yolculuktan sonra Bursa’ya vardık. Gideceğimiz otel dağın yukarı kısımlarında olduğu için araba ile otelin yanına gittik. İçeri girdiğimizde çok heyecanlanmıştık. İlk olarak resepsiyondan kartlarımızı alıp odamıza çıktık. 2 kart olduğu için Akın’ın annesi ve benim annem 1 kart, Akın ve ben de 1 kart aldık. Çok acıktığımız için otelde şöminenin olduğu yere gittik. Orada yemek yedik. Odaya tekrar çıktığımızda Akın ve ben  öğle yemeğine kadar tabletlerimizle oynadık. Öğle yemeği için restoran bölümüne gittiğimizde şok olduk. Çünkü ne arasak vardı. 2. gün biz Akın ile beraber gezerken oyun makinelerinin ve masa tenisinin olduğu bir oda bulduk. O odada oyun makineleri ile oynadık ama masa tenisi oynamayı da unutmadık. Dışarıda yüksek yokuşlar vardı. Bizde otelde bulunan mağazadan kızak aldık ve kaymaya başladık. O gün için 1 saatlik kayak dersi ayarlamıştık. Hayatımda ilk defa kayak yapmıştım. Çok eğelenceli bir spor ama aynı zamanda zor bir spor. 3. ve son gün ise çok bir şey yapamadık. Çünkü otobüsü yakalamamız gerekiyordu. Birkaç saat sonra Ankara’ya yani evimize döndük.

(Visited 98 times, 1 visits today)