Yaz Tatili Anılarım

İzmir Gezisi
İzmir’de benim babaannemler yaşıyor. Babaannemlerin yazlığı çok eğlenceli. Orada denize gittik. Deniz çok temizdi. Babam ve kız kardeşimle birlikte oltayla balık tuttuk. Ben bir küçük bir de büyük balık tuttum. Kardeşim ise küçük balık tuttu. Sonra tekrar denize girdik. Yüzdükçe yüzdük. Denizden çıkınca eve gittik. Mangalda tuttuğumuz balıkları yedik ve birkaç gün sonra yola çıktık.
Edirne Gezisi
Edirne’de çok ama çok gezdik. Mimar Sinan’ın yaptığı Selimiye Camisi’ ne gittik. Cami çok güzeldi. İçerisindeki bir duvarda ters lale vardı. Oradan çıkınca Sağlık Müzesine gittik. Müzede balmumundan insanlar, hayvanlar vardı. Heykellerle eski doktorların hastaları nasıl tedavi ettiklerini canlandırmışlardı. Mimar Sinan’ ı gerçek gibi yapmışlardı. Edirne’ nin içinde eski tarihi çarşıyı gezdik. Ertesi gün eve döndük.
Manisa Gezisi
Sardes Antik Kenti’ne gittik. Orada çok eski insanlar yaşamış. Eski insanların tuvaletlerini, hamamlarını ve dükkanlarını gördük. Dükkanları gezerken taşların arasında büyük bir kertenkele gördük. Eski insanların mezarlıklarını da gördük. Eski insanlar duvarlara çok güzel resimler ve heykeller yapmışlardı. Oradan çıkınca ilk kez gazoz içtim. Sonra da eve doğru yola çıktık. Yolumuz yine çok çok uzun sürdü.

(Visited 40 times, 1 visits today)