Yeni Yıl Yeni Başlangıç

2022 çok yaklaştı ve bende bunun üzerine hayaller kurmaya başladım bile, hele ki birde son yıllarda yaşadığım ve yaşadığımız olaylardan sonra sanıyorum ki hepimizin yeni yıl için beklentileri arttı. Özellikle ben 2022’de her şeyin çok farklı ve çok daha güzel olmasını bekliyorum. Aynı zamanda sebebini bilmem ama içim den bir his her şeyin düzeleceğini ve daha mutlu olacağımı söylüyor. Son iki yıl hepimiz için kötü geçmiştir 2020/2021 yıllarında ki virüs sorunu ile beraber orman yangınları, depremler, kadın cinayetleri ve daha birçok aklımıza getirmek istemeyeceğimiz olay arttı. Bunlar hepimizin yaşadığı genel sorunlar, sokağa çıkma yasağı gibi genel olarak bütün ülke veya bütün şehir eve kapatılmıştı. Ancak bir de yaşadığımız kişisel sorunlarımız bu problemlere eklenince bu iki yıl dayanılmaz bir hale geliyor. Tabi bu yıllarda tanıştığım güzel insanlar, iyi arkadaşlar ve beni mutlu edecek olaylar da oldu ancak genel olarak kötü olayların ağır bastığı berbat iki yıl yaşadım. Tabi kendi adıma konuşmam gerekirse kişisel sorunlarım bana büyük yük oluşturdu ve ayrıca genel sorunlarla beraber 2022 yılını heyecanla beklemeye başladım. Belki saçma ama yeni yıldan her şeyi düzeltecek haberler bekliyorum. İyi haberler, iyi dostluklar, ailemle iyi bir ilişki gibi beklediğim birçok şey var. Yeni yıla İstanbul NEF Arena’da,  en sevdiğim işi yaparak gireceğim. Takımımı destekleyerek. Tam, 31 Aralık Cuma günü saat 23.00’da başlayacak olan Galatasaray ve West Ham United maçını izleyip desteklerken maç içinde saat 00’ı geçecek ve yeni yıla en sevdiğim aktivite olan taraftarlık ile gireceğim. Sonra ki gün yani hafta sonu ise kısa bir tatil için Antalya’ya Land Of Legends’a gideceğim. Arkadaşlarımla beraber geçireceğim güzel üç gün olacağını düşünüyorum. Gideceğimiz otel, sabaha kadar eğlenebileceğimiz,  bir parti düzenlemiş ve bizde en fazla ne yapabiliyorsak onu yapacağız. Bu şekilde belki uzun bir süredir içinde olduğum okul stresi ve kişisel sorunlarımı unutup sadece biraz eğlenebilirim diye düşünüyorum. Ayrıca yeni yıla sevdiğim ve değer verdiğim insanlara gireceğim için ayrıca mutluyum. Eğlence için biraz paranız varsa sevdiğiniz insanlarla beraber mükemmel vakit geçirmek için milyoner olmanıza gerek yok. Sadece sevdiğiniz, değer verdiğiniz insanlarla para harcamadan eğlenebilirsiniz. Çünkü ben bunu da denedim ve bu da çok zevkli oluyor. Anlatmak istediğim şey mutlu olmak için paraya ihtiyacınız yok tabi ki para herkesi mutlu eder ama size gerçekten değer veren insanların yerini tutacağını anmıyorum. Bir de eğlenmek için para harcamaya hazırsanız ve iyi arkadaşlarınız da varsa yapabileceğiniz sayısız aktivite var. Ben 2022’den belki de fazla şey istiyorum ama aynı zamanda işlerin yoluna girmesi için harekete de geçtim yeni yıldan tek beklediğim şans. Bu bana yetecektir.

(Visited 63 times, 1 visits today)