Ara Tatilim

Merhabalar, ben bu yazıda sizlere ara tatilde neler yaptığımı anlatmak istiyorum.

Öncelikle, tatilin başladığı ilk hafta sonu Pazar günü ailecek AVM’ye gittik ve orada sinemaya gidip, sonra yemek yedik. Gittiğimiz film Galaktik Tayfa’ydı.

Film çok güzeldi, ben beğendim. Daha sonra tatilin ilk haftası Cuma’ya kadar abimle birlikte anneannemlerde kaldık. Orada vaktimin çoğu kitap okuma çalışmaları, televizyon izlemek ve abimle oyun oynamakla geçti. Sonra, Cuma günü babam ve abimle İzmir’e babaannemlerin yanına uçtuk. Vuuhuuuuu….. İlk defa uçağa bindim sayılabilir çünkü diğerlerine bebekken bindiğimden hatırlayamıyorum. Uçak biraz garip geldi ama çok da eğlenceliydi.

İzmir’de, bir gün babaannemlerle sokaklarda, çarşıda  Karşıyaka çarşısında dolaştık. Başka bir gün, yalnızca metro ile dolaşmayı planlarken sonra son durakta yeni bir AVM gördük ve orayı gezdik. Başka bir gün halamların evine misafirliğe gittik ve orada bir gece kaldık. Gecemiz çok güzel geçti. Bir başka akşam dışarıda ailecek yemeğe gittik ve babaannemin doğum gününü ve bizim geçmiş doğum günlerimizi kutladık. Bir gün hava çok güzeldi, babam ve abimle birlikte deniz kenarında dolaşıp bir parka gittik. Son gün de tramvay ve vapura bindik. Böylece İzmir gezimiz bitti ve döndük. Annem bizi havaalanında karşıladı ve çok mutlu oldum..

Ara tatilden sonra okullar başlayacakken ne yazık ki deprem oldu ve bizim okullar tatil oldu. Biz anneannemlerde online ders yaptık ve vakit geçirdik. Sonra bu uzun tatilin ardından okullar açıldı. Ben öğretmenlerimi gördüğüm ve arkadaşlarıma kavuştuğum için çok mutlu oldum.

(Visited 12 times, 1 visits today)