Babaannem ile Geçen Yaz Tatilim

Merhaba ben geçen yaz tatilimi anlatacağım.

Bir gün okula geldim öğretmenimiz karnelerimizi verdi. Ondan sonra eve gittik. Her karne alışımızda yaptığımız gibi ailedeki herkesi aramaya başladık, herkese karnelerimizin hepsini teker teker saydım;  Hayat bilgisi =beş, Matematik = beş  Türkçe ‘ de = beş’ idi  sonra yatıp uyudum. Sabah olunca kahvaltımı yaptım, biraz oturdum, kitap okudum, derslerimi tekrar ettim, ailemle vakit geçirdim ve Alanya’ya gitmek için bavulumu hazırladım. Ertesi gün herkes toplanmış, Babama sırayla bavulları veriyorduk. Bütün bavulları babam yüklemişti. O anda  bizde arabaya bindik. Yolda çok mola verdik ancak yine de Alanya’ya ulaştık. Biz Alanya’ya gelince herkes uyumuştu sadece babaannem uyumamıştı. Babaannem önce bize yardım etti, ondan sonra da rahatça uyuduk. Sabah olunca herkes uyanmıştı. Eda ile öğrendik ki çok geç kalmıştık. Hemen üstümüzü değiştik ve kahvaltıya geldik. Kahvaltıya amcam, Kaan ve Gülsün yengem’de geldi. Annem, babam ve babaannem bugün ne yapacağımızı konuştuk ve kaçta ne yapacağımıza da karar verdik. Kahvaltıdan sonra giyinip sahile gittik. Sahilde yüzdük, kumdan kale yaptık, oyun oynadık ve güneşlendik. Ondan sonra eve girdim duş aldım yemek yedik ders çalıştık ondan sonra oyun oynadık. Sahile gittik sahilde babam ben ve Eda  oyun oynuyorduk babam bizi bir ara dalganın içine attı, dalga kıyıya çarptı ve bizi bir eşya gibi kıyıya sürükledi. Çok eğlendik sonra eve  gittik, tatil biraz az sürmüştü ve her gün aynı şeyi yaptık. Tatil bitince de  Ankara‘ya döndük.

(Visited 104 times, 1 visits today)