En Heyecanlı Anım

O gün hayatımın en heyecanlı anıydı. İki hafta önce benim doğum günümdü ve hediye olarak İzmir’e uçaktan paraşütle atlamak için gittik ve İzmir’i dolaşmak istedik. Orada iki gün kaldık. İzmir’e saat on gibi vardık, otele yerleştik ve dinlendik. Saat iki gibi Saat Kulesine gittik orada bir on beş dakika geçirdik. Ondan sonrada Meryem Ana Kilisesine gittik. Saat Kulesinden Meryem Ana Kilisesine iki saat sürdü. Meryem Ana kilisesinde bir saat durduk. Ondan sonrada otele gittik. Akşam yemeğini otelde yedik. İkinci günde paraşütle atlamaya gittik, işte o gün hayatımın en heyecanlı anıydı. İlk vardığımızda çok heyecanlıydım ancak uçağa bindiğimizde korkmaya başladım.  Kararımdan pişman olmaya başladım ve ben bir şeyler düşünürken atlama vakti geldi, artık geri çekilemeyeceğimi biliyordum. Ve atladım… İlk başta çok korkmuştum ama sonra çok eğlenmeye başladım. Yere indiğimizde hem korkmuş hem de çok mutlu hissettim ama genellikle mutluydum. Hayatımın en iyi doğum günüydü.  Üçüncü günde sabah saat sekiz gibi kalktık. Üstümüzü değiştirdik ve restorana indik. Orada güzel bir kahvaltı ettik. Sonra tekrar odamıza çıktık ve eşyalarımızı topladık. Saat on buçuk gibi yola çıktık. Saat altı gibi Ankara’ya vardık ve evimize gittik. Çok yorulmuştuk o yüzden kendimize dışardan bir şey söyleyip onu yedik ve uyuduk. Kalktığımızda köpeğimi almaya gittik. Onu çok özlemiştim.

(Visited 34 times, 1 visits today)