Yaz Tatilim

Biz yaz tatilinde Bodrum’a gitmiştik. Bodrum’da Gümbet tarafanında Jasmin Beach diye bir otelde 1 hafta kaldık.Açıkçası otel güzeldi.Bize otelde ayırılan 4 kişilik odamız çok küçüktü fakat ben sevdim.Bir kez
havuza inmiştik ben ve babam şezlongta yatıyorduk
ve küçük bir sarsıldık ama neyseki hiç bir şey olmadı zaten biz buraya gelmeden öncede büyük bir deprem olmuştu neyse.Sabah ve öğlenleri su
kaydırakları açık olduğu için doyasıya eğleniyordum.Geceleri ise küçük danslar yapıyorlardı tabi bende onlara katıldım.Yani tüm gün eğleniyor-
dum.Bodrumdaki tatilim bu kadardı.Birde tatilimde kaplumbağa gördüm.
Bir sonraki bloğumda görüşürüz arkadaşlar.

(Visited 72 times, 1 visits today)