Yunan Adaları Gemi Turu

Sizlere gemi ile yaptığımız Yunan Adaları gezimizi anlatmak istiyorum. Bu gezide yanımda annem ve babam vardı. Ayrıca anneannem ve Derya Teyzem de bizimle beraberdi.

Öncelikle uçakla Ankara’dan İzmir’e gittik. Sonra Kuşadası’ndan gemiye bindik. Kocaman bir gemiydi ve otel gibi bir sürü odası vardı. Hatta geminin en üst katında bir havuz bile vardı. Gemiye binerken diğer gemidekilerle karışmamamız için fotoğrafımızı çekip bizlere yaka kartı verdiler. Ayrıca bana da bir bileklik verdiler.

Gemi turunun ikinci günü Rodos Adası’na gittik. Çok güzel bir adaydı. Burada saçıma renkli iplerden rasta yaptırdım. Yel değirmenleri ve sokakları çok güzeldi. Sonra tekrar gemiye döndük ve gemi hareket etti. Geceleri gemi bir adadan diğerine gidiyordu ve dışarısı çok karanlık oluyordu. Bazen etrafta hiç ışık görünmüyordu.

Üçüncü gün, önce Girit Adası’na gittik ve sokaklarda yürüdük. Güneş kremi sürmeme rağmen biraz yandım ve kıpkırmızı oldum. Sonra Santorini Adası’na gittik. Bu adanın şehirleri adanın en üstündeydi. Şehre çıkmak için eşek, teleferik veya virajlı yollar kullanılıyordu. Biz virajlı yollardan otobüsle çıktık. Burada evler beyaz renkli çatıları ise maviydi. Çok dar sokakları vardı ve çok kalabalıktı. Akşam olunca teleferik ile gemimizin yanına indik.

Dördüncü gün Atina’ya ve Mikonos Adası’na gittik. Mikonos Adası Santorini gibi mavi çatılı, beyaz evlerle doluydu. Yürümek çok eğlenceliydi ama biraz da yorucuydu. Adayı gezdikten sonra gemize dönüp akşam yemeğini yedik. Ardından gemideki bir kafede oturduk. Ben garson ablalardan İngilizce meyve suyu istedim. Bana çok iyi davrandılar.

Son gece uykumuzdan sonra sabah Kuşadası’nda uyandık. Gemi yolculuğu çok eğlenceliydi. Tekrar gemiyle yolculuk yapmayı çok isterim.

(Visited 154 times, 1 visits today)