Bodrum Tatili

Bir gün babam işten geldiğinde hepimizi topladı ve “Bodrum’a tatile gidiyoruz” dedi. Hafta sonu yola çıkacağımızı ve hazırlanmamız gerektiğini söyledi. Heyecandan babamın boynuna atladım. En son 3 yaşındayken Bodrum’a gitmiştim ama hatırlamıyordum. Şimdi tekrar gideceğim için çok sevinmiştim.

Annemle ertesi gün alışverişe gidip yeni kıyafetler ve mayolar aldık. Heyecanla annemle bavullara yerleştirdik. Hafta sonu gelmişti sabah erkenden bavulları hep beraber arabaya götürdük ve babam arabanın bagajına yerleştirdi. Edirne’de yaşadığımız için Bodrum’a çok uzun bir yolumuz vardı. Yolculuğumuz boyunca birçok şehir gördük. Önce Çanakkale’ye geldik. Burada şehitlikleri gezdikten sonra tekrar yola çıktık. Ailece çok sevdiğimiz Kazdağları’na vardık. Burada her tarafından denizin göründüğü tesiste yemek yedik.Etrafta küçük zeytin ağaçları ve kocaman bir deniz manzarası vardı. Buradan ayrıldıktan sonra uzun ve bitmeyen bir yolculuk yaptık sonra hediyelik eşya satan bir yerde durduk ve annem ile babam oradan bana yel değirmeni biblosu aldılar. Çok sevinmiştim, bu bana Bodrum’dan bir hatıra olacaktı. Tekrar arabaya binip yola devam ettik. Ben artık yorgunluktan uyuyakalmıştım. Uyandığımda babam arabayı park ediyordu ve kalacağımız otele geldiğimizi söyledi. Arabanın camından baktığımda otelin çok büyük olduğunu gördüm.

Heyecanla arabadan indim, etrafıma baktım ve hemen anneme ‘Bu otelin havuzu var mı?’ diye sordum. Annem de başını salladı ve ‘sabret bakalım’ dedi. Eşyalarımızı odamıza yerleştirdik. Balkondan baktığımda havuzu ve denizi görüyordum. Çok heyecanlıydım.

Bütün tatil boyunca havuza ve denize girdim yeni arkadaşlar edindim. Arkadaşlarımla akşamları mini diskoya gidip doyasıya eğlendim. Bir gün babam bugün Bodrum’u gezeceğimizi söyleyerek bizi Bodrum’a götürdü. Burası çok kalabalıktı. Denizde bir sürü tekne vardı. Bodrum kalesine gittik.Oradan bütün şehir görünüyordu. Orada gemileri ve denizi izleyerek yemek yedik sonra alışverişe gittik. Çok güzel hediyeler aldım arkadaşlarıma. Artık hava kararmaya başlamıştı. Babam artık gitmemiz gerektiğini söyledi. Otele geldiğimizde hava kararmıştı ve yorgunluktan yatağa yatınca uyuyakaldım.

Bodrum tatilinde 10 gün boyunca gezdim, yüzdüm, eğlendim. Çok güzel bir tatil geçirdim. Artık gitme zamanı geldiğinde çok üzülmüştüm. İçimden Bodrum’a veda ettim ve en kısa zamanda yine geleceğimi söyledim.

(Visited 134 times, 1 visits today)