İrlanda Tatilim

En son 3 yaşında gitmişim çok net hatırlamıyorum. Tekrar gideceğim için çok heyecanlıydım özellikle de uçağa bineceğim için sabah  erkenden kalktım. Önce  İstanbul’a uçtuk çünkü İrlanda’ya direk uçak yoktu. İstanbul’da bir saat bekledikten sonra uçağımıza bindik yaklaşık dört saat uçtuktan sonra doğduğum şehre indik. Otelimize gidene kadar etrafı iyice  seyrettim. Oralar Türkiye’den çok farklıydı. Ağustos ayında gitmemize rağmen  kazak ve montlarımızla dolaştık.Türkiye’ye göre oldukça soğuk ve yağmurlu bir yerdi. Doğası çok güzel her yer yemyeşildi. Babam bizi oradaki hayvanat bahçesine götürdü daha önce hiç görmediğim hayvanları orada gördüm.

Ertesi gün Annemle Babam bizi şehir merkezinde bulunan doğduğumuz hastaneye götürdüler.Orada birkaç fotoğraf çekindikten sonra daha önce yaşadığımız eve gittik sonrasında eve çok yakın olan ve annemle babamın sık sık yürüyüşe gittikleri botanik parkı gezdik. İnanılmaz güzel olan bu parkta birbirinden değişik çiçekler ve bitkiler gördüm. Ayrıca babam bizi büyük bir şelaleye gezmeye götürdü. Şelaleyi daha yakından görmek için ailece kayaları tırmanıp tepeye çıktık, her yer çok güzeldi. Soğuk ve yağmurlu havası hariç.

(Visited 157 times, 1 visits today)