Sömestr Tatili

Sömestr tatillerini çok seviyorum çünkü hem ailem ile daha fazla vakit geçirebiliyorum hem de okul olmadığı için sevdiğim şeyleri yapmam için daha fazla vaktim oluyor.

Bu sömestr tatilinde ailem ile birlikte İstanbul’a gittim.Oraya vardığımızda dayım hemen bizi karşıladı ve büyük bir et restoranında yemek yemeye gittik orada yaklaşık yarım saat kaldıktan sonra Florya Alışveriş Merkezi adı verilen bir yere gittik dayımın söylediğine göre orada büyük bir akvaryum varmış ve hala açıksa oraya gidecekmişiz, ama oraya vardıktan sonra kapalı olduğunu öğrendik ve alışveriş merkezinin içinde olan bir restoranda kahve içtik. Orada da 15 dakika geçirdikten sonra ben ve kardeşim dayımı bowlinge gitmek için ikna ettik ve bowling oynadık aslında yeniyorduk ama dayım son atışı sayesinde bizi yendi, sonradan saatin çok geç olduğunu fark edip dayımın evine gittik, geldiğimizde hava çoktan kararmıştı.

Dayımın evine girdiğimizde bir dart beni karşıladı dayımla ve kardeşimle dart oymadıktan sonra hemen yattık.Sabah olunca Minyatürk diye bir yere gittik orada bir sürü küçük eserler vardı ve birde orta boyutlu bir Boğaz köprüsü vardı, onun üstünden geçtim ve hediyelik eşya dükkanından bir şeyler aldıktan sonra eve gitmek üzere ayrıldık. Bir alışveriş merkezine uğradık ve dayım bize dışarıda Martı adı verilen elektrikli scooterların olduğunu söyledi. Dışarıya çıktık ve dayımın bizim için kiraladığı scooterlara bindik ve gerçekten çok eğlendik.

Sonradan eve vardık ve sabah olunca dayım bize kahvaltı için çok güzel bir yer olduğunu ve bizi oraya götüreceğini söyledi.Araba ile İstanbul’un biraz dışında olan küçük bir sahil kasabasına gittik ve deniz kenarında çok güzel bir kahvaltı yaptık.

Bu sömestr tatilindeki İstanbul gezimizde çok eğlendim.

(Visited 53 times, 1 visits today)